بهترین سایت بازی در blogsky

این سایت در مورد بازی های روز است

بهترین سایت بازی در blogsky

این سایت در مورد بازی های روز است

بازیسازان از نسل بعدی کنسول ها چه می خواهند؟

در واقع باید همان کیفیت اصلی را در بازی شاهد باشیم. در حال حاضر ما می توانیم یک شیء زیبا خلق کنیم و از آن در موتور بازیسازی استفاده کنیم. البته ساخت یک شیء زیبا نیز مربوط به یک هنرمند با کفایت می شود. اولین طرح های هنری شخصیت مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) از 5 میلیون چندضلعی تشکیل شده بودند که او را به شخصیتی فوق العاده تبدیل کرده بود، اما در بازی اصلی، مارکوس دارای 10 هزار چندضلعی بود. در واقع خیلی از چیزهایی که توانایی ساخت آن را داریم، بی استفاده می ماند. با پیشرفت در هر نسل از سخت افزارهای بازی، ما موفق می شویم چیزهای جدیدی خلق کنیم. این کار بزرگ را هنرمندان و طراحان انجام می دهند، چرا که آن ها درگیر هیچ محدودیتی نیستند و طرح های عالی ای خلق می کنند. این همیشه یک چالش برای ما به حساب می آید که از طرح های آن ها در بازی اصلی استفاده کنیم، اما با هر قدمی که ما برمی داریم، هنرمند نیز آزادی عمل زیادی بدست می آورد."

یتن ولا (Nathan Vella) رئیس استودیوی بازیسازی Capybara Games سازنده بازی های Might & Magic: Clash of Heroes و Sword & Sworcery: "چیزی که امیدوارم در نسل بعدی شاهد آن باشم، این است که کنسول های بعدی از این نسل از کنسول ها، قوی تر باشند و حتی چیزهایی در خودشان داشته باشند که کار را برای ما هم آسانتر کند. جداً دوست دارم که این عمل اتفاق بیفتد. خیلی از بازیسازان خواهان فضای RAM بیشتر هستند، چرا که به این وسیله می توانند بازی های بهتری تولید کنند و اعتبار بیشتری کسب کنند. زمانی که شما خارج از دنیای 3D کار می کنید و بازی هایی 2D HD تولید می کنید، بافت ها (Texture) حجم زیادی از فضای RAM را به خود اختصاص می دهند.

ما هر بازی ای که روی Xbox 360 و PS3 ساختیم، این مشکل را داشتیم و همین موضوع باعث شد که بازی هایمان را به تأخیر بیندازیم. برای حل این مشکل باید کار را به قطعه های کوچکتر تقسیم می کردیم تا با توجه به فضای RAM کنسول ها پردازش شوند. فضای RAM بیشتر یعنی استفاده از بافت های بیشتر در حافظه. آن زمان است که می توانید چیزهای فوق العاده ای را در یک عنوان 2D HD مشاهده کنید. من به عنوان یک سازنده فکر می کنم که نسل بعدی، نسل دنیای دیجیتال خواهد بود. خیلی دوست دارم شاهد این موضوع باشم که کنسول ها در زمینه عرضه دیجیتالی بازی ها بسیار جدی تر باشند تا ما شاهد تجربه خرید دیجیتالی هم باشیم. به نظر من این موضوع خیلی به نفع کنسول ها خواهد بود.

Steam و iTunes و App Store قدرتشان را در این زمینه ثابت کردند و نشان دادند که چگونه می توان فروش دیجتالی داشت. در کنسول های حاضر، فروش دیجیتالی بازی ها پذیرفته شده، اما باید راهی پیدا کرد که بازیکن به سمت اینگونه خرید برود. کنسول ها می توانند نقش پر رنگی در این زمینه داشته باشند. هم اکنون شبکه ای مانند XBL فروش فوق العاده در آیتم های دیجیتالی دارد و کسانی که کنسول در اختیار دارند از این قابلیت به شدت استقبال کردند. الآن بیشتر بازیکنان در فروشگاه های بازی تحقیق می کنند و بازی های خود را خریداری می کنند. به نظر من سازندگان کنسول ها باید پول و زمان بیشتری صرف آشنایی بازیکنان با خرید دیجیتالی کنند.

تا بازیکنان با امکانات شگفت انگیز اینگونه خریدها آشنا شوند. هر کنسول بازی می تواند به یک فروشگاه بزرگ بازی تبدیل شود که بازیکنان می توانند در آنجا هر اطلاعاتی را که دوست داشتند، بدست بیاورند. به نظر من این کار توسط سازندگان، ناشران و بازیکنان مورد استقبال قرار می گیرد. همچنین دوست دارم که کنسول سازها آپدیت لحظه ای را برای بازی ها به ارمغان بیاورند تا سازندگان بتوانند هر چه سریع تر مشکلات بازی هایشان را برطرف کنند. اکنون باید برای بازی Patch تهیه شود و بازی را به وسیله آن آپدیت کرد که این موضوع زمانبر است، اما اگر سازندگان کنترل بیشتری روی این قسمت داشته باشند، می توان تجربه فوق العاده ای را به بازیکنان انتقال داد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد