بهترین سایت بازی در blogsky

این سایت در مورد بازی های روز است

بهترین سایت بازی در blogsky

این سایت در مورد بازی های روز است

مصاحبه با رابرت بولینگ در مورد MW3

سایت Eurogamer به تازگی مصاحبه ای با آقای رابرت بولینگ (Robert Bowling) یکی از طراحان Infinity Ward داشته که در مورد سری Call of Duty و به خصوص Modern Warfare 3 صحبت می کنند.

: شما حضور خیلی پر رنگی به صورت آنلاین دارید و خیلی خوب با طرفداران Infinity Ward در Twitter صحبت می کنید. این کار چه فایده ای دارد؟


بولینگ: به نظرم پیوستن به Twitter بهترین کاری بود که کرده ام. این خیلی راحت است که به فروش نگاه کنی و نظر منتقدان و بازیکن ها را مشاهده کنی. فکر می کنم این خیلی مهم است تا با کسانی در تماس باشی که رفتارها و نظرات متفاوتی نسبت به شما دارند. گذشته از اینکه بازی شما چقدر خوب است، همیشه این بازی می تواند بهتر از این هم باشد و این ارتباط ها این موضوع را امکان پذیر می کنند. همچنین این کار باعث می شود که همیشه با مخاطب ها در تماس باشیم و دقیقاً بدانیم که آن ها چه چیزی می خواهند و از این نظرها در بهتر کردن بازی استفاده کنیم.


EG: چطور با تغییرات فراوانی که سال پیش در Infinity Ward اتفاق افتاد، هسته اصلی Modern Warfare را نگه می دارید؟ آیا اصلاً این موضوع هدف شما بود و یا اینکه تفکرات جدید Sledgehammer را در رأس کار قرار دادید؟


بولینگ: خب، بسیاری از اعضای تیم ما که از ابتدا روی عنوان Modern Warfare کار می کردند، همچنان هستند، ولی این نیز خیلی خوب بود که تیمی مثل Sledgehammer را هم با ایده های جدید داشته باشیم. فکر می کنم خیلی خوب بود، چون به ما این اجازه را می داد که هسته اصلی بازی را مثل گیم پلی روان، سریع و لحظه های سینمایی را در داستان نگه داریم و همه آن ها را در راه و روشی جدید بسازیم. ما به گذشته نگاه کردیم تا بر مبنای گیم پلی آن ها بازی را بسازیم. ما بیشتر بازی را شبیه به Call of Duty 4 طراحی کرده ایم تا MW2. البته نکاتی را که از MW2 دوست داشتیم هم همچنان نگه داشتیم، مثل تکنولوژی قوی، گیم پلی حرفه ای، ولی تیراندازی و هسته اصلی گیم پلی خیلی شبیه به COD4 کار شده است.


EG: یک مثال از چیزی که Sledgehammer به بازی اضافه کرده است، می زنید؟


بولینگ: من هیچ وقت از طرف یک تیم حرف نمی زنم.


EG: فکر کنم منظورم این بود که چطور آن ها دید شما را تازه کردند؟


بولینگ: بله، خیلی خوب بود که آن ها را در زمینه داستان سرایی داشته باشیم، چون آن ها تجربه خیلی خوبی در زمینه روایت داستان در گذشته دارند، پس داشتن آن ها باعث شد که تجربه بسیار جالب تری داشته باشیم، چون این بازی در زمینه اتفاقات و شخصیت ها خیلی مهم است و پس از COD4 این بازی در این زمینه خیلی قوی است. همچنین دید آن ها در زمینه خودشان خیلی جالب است. آن ها طراحان محیط بسیار قوی دارند و همچنان با طراحان ما خیلی خوب کار می کنند.


EG: در مورد تأیید Call of Duty: Elite یک سری ابهاماتی وجود داشتند که می توانستند طور دیگری هم باشند. اگر می توانستید بازگردید، چه کاری با این بازی می کردید؟


بولینگ: بازی COD: Elite برای ما نیست، پس من کنترلی بر بازی ندارم، ولی با بازتاب هایی که پس از معرفی بازی شد، خیلی خوشحال شدم. دوست دارم سرویس بازی خیلی پهناور و پر جزئیات باشد، ولی در حال حاضر بازی اینطور است و اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، باید کمی صبر کنید. مهم ترین نکته، مجانی بودن این بازی است که همه می توانند آن را بازی کنند.


EG: آیا کارهایی که EA باBattlefield  می کند، تأثیری بر شما دارد و یا به آن توجهی نمی کنید؟


بولینگ: بله، زیاد توجهی نمی کنیم. می دانم که ما دو مخاطب کاملاً متفاوت داریم و هر دو، بازی های خیلی خوب و متفاوت داریم. پس هر کس باید در مورد بازی خودش احساساتی باشد.


EG: آیا این موضوع که آن ها خیلی شبیه به شما کار می کنند، باعث می شود که بگوییم فقط یک جا برای یکی از این بازی ها وجود دارد؟


بولینگ: فکر می کنم که این یک تصور غلط باشد. جا برای هر دوی این بازی ها هست. اگر شما طرفدار سبک تیراندازی هستید، پس باید هر دو بازی را تهیه کنید، چون هر دوی آن ها تجربه ای عالی خواهند بود، ولی مهم تر این است که هر دوی آن ها تجربه ای بسیار متفاوت هم خواهند بود. چیزی که شما در Call of Duty مشاهده می کنید، جای دیگر نمی توانید پیدا کنید و فکر می کنم این موضوع مهم است. به نظرم اگر طرفدارهای سبک تیراندازی فقط یکی از آن ها را بگیرند، راضی نباشند.


EG: آیا Battlefield 3 را می خرید؟


بولینگ: بله.


pardigame

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد